Turistický kurz pro 6. ročník + storno podmínky
V letošním školním roce bude probíhat Turistický kurz v Krkonoších pro 6. ročník v termínu 27. 5. – 31. 5. 2019. Základní informace žáci dostali přímo s přihlášením na tuto akci.
Kontaktní osoba, vedoucí zájezdu: Jarmila Tomášková (tomaskova@lupacovka.cz)
Pokyny k turistickému kurzu
Místo pobytu: Krkonoše – Žižkova bouda, Pec pod Sněžkou
Odjezd: 27.5.2019 od školy v 9:00 (sraz v 8:45)
Příjezd: 31.5.2019 ke škole v cca 12:30
Vedoucí výjezdu: Ing. Jarmila Tomášková(tomaskova@lupacovka.cz)
Zdravotník: H. Vidličková
Instruktoři: Mgr. L. Braunová, Mgr. J. Šrail, Mgr. H. Zamrazilová, RNDr. I. Plánková, Mgr. M. Dlouhý
Nejpozději do 10.5.2018 odevzdat třídním učitelům: karta účastníka, zdravotní způsobilost, kopii kartičky zdrav. pojištění (potřebné podklady jsou ke stažení na webu školy)
Odevzdat při odjezdu u autobusu:
- Vyplněnou bezinfekčnost od rodičů datovanou k 27.5.2019
- Zdravotníkovi případné léky označené jménem
Žáci s sebou:
- Oblečení a vybavení vhodné na turistiku v horách(větrovka, bunda spíše zimní)
- Turistické boty (pohorky) a botasky i do sněhu
- Oblečení na sport a převlečení do chaty (mikiny 2x, kalhoty 2x, trička dl. a kr. Rukáv, spodní prádlo)
- Batoh na turistiku a lahev na pití
- Nepromokavá bunda( pláštěnka)
- Přezutí do chalupy
- Opalovací krém a jelení lůj na rty
- Svačiny na výlety (tyčinka apod.)
- Kapesné 300 na vstupy a lanovky a individuálně cca 300 na občerstvení
- Hygienické potřeby, ručník, pyžamo, kapesníky, hřeben, pasta, kartáček, mýdlo.
- Pokrývka hlavy (kšiltovka, nebo šátek)
- Sluneční brýle
- (pálky a míčky na stolní tenis), stolní hry,
Pokyny:
- Nebrat s sebou zbytečnosti, cennosti apod.
- Zákaz návykových látek(cigarety, alkohol, drogy)
- Nevolat dětem po 21:45 z důvodu večerky
Zde naleznete další materiály:
Dále uvádíme storno podmínky tak, jak jsou uvedeny ve smlouvě a požadovány ubytovatelem:
ÚHRADA CELKOVÉ CENY A STORNO PODMÍNKY
- Objednatel se zavazuje uhradit Provozovateli Celkovou cenu následujícím způsobem:
- 50 % Celkové ceny nejpozději do 15 dnů od vystavení zálohové faktury,
- zbylou část ve výši 50 % Celkové ceny uhradí Objednatel po dohodě s Provozovatelem oproti vystavené konečné faktuře, a to nejpozději do 15 dnů od jejího vystavení.
- Objednatel i Provozovatel jsou oprávněni od této Smlouvy písemně odstoupit s tím, že odstoupení je účinné okamžikem řádného doručení projevu vůle druhé straně. Pro případ odstoupení od této Smlouvy (resp. zrušení rezervace) ze strany Objednatele si smluvní strany sjednávají následující stornopoplatky:
- za storno rezervace v období 60-31 dní před sjednaným začátkem pobytu bude účtován stornopoplatek ve výši 50 % z Celkové ceny;
- za storno rezervace v období 30-15 dní před sjednaným začátkem pobytu bude účtován stornopoplatek ve výši 75 % z Celkové ceny;
- za storno rezervace v období 14-0 dní před sjednaným začátkem pobytu bude účtován stornopoplatek ve výši 100 % z Celkové ceny.
Provozovatel je oprávněn jednostranně započíst nárok na stornopoplatek proti nároku Objednatele na vrácení jím uhrazené části Celkové ceny.
Objednatel je oprávněn v den nástupu snížit počet ubytovaných osob oproti počtu sjednanému v této Smlouvě až o 10 % (zaokrouhluje se dolů na celou osobu), s tím, že o tento počet odhlášených osob se poměrně sníží Celková cena. Objednatel je však povinen Provozovateli prokázat nezpůsobilost přihlášených účastníků kurzu k nástupu k pobytu (potvrzení od lékaře apod.). Pokud tak Objednatel neučiní, nemá na poměrné snížení Celkové ceny nárok.
Také upozorňujeme, že při předčasném ukončení a odjezdu nelze požadovat vrácení části finančních prostředků za ubytovací služby (pokud nedojde k domluvě s ubytovatelem) a zejména nevyužitou hromadnou přepravu – autobus – děkujeme za pochopení.